خبر

اگر این حیوان هارو دیدی باید به فال نیک بگیری | دیدن کدام حیوان ها خوش یمنی می آورد

 

اگر هر یک از این موجودات زنده از مسیر شما عبور کنند، مطابق با فرهنگ های باستانی و سنت های قدیمی آنها، فال های قدرتمندی خواهید داشت.

در دوران باستان، حیوانات و گیاهان با خدایان و الهه ها مرتبط بودند. حیوان مقدس آتنا جغد بود، در حالی که پوزیدون از اسب ها و گوزن های آرتمیس (دیانا) محافظت می کرد. همه برای حیوانات نقطه نرمی داشتند، بنابراین وقتی هر حیوانی از مسیر عبور می کرد، مداخله الهی محسوب می شد.

ما حیواناتی را انتخاب کرده‌ایم که قوی‌ترین فال هستند.
اما ارزش توجه به این واقعیت را دارد که گاهی اوقات ظاهر “تصادفی” حیوانات می تواند برخورد با حیوانات توتم ما باشد که سعی در جلب توجه ما دارند. قبلاً در مورد نحوه شناسایی حیوانات توتم به شما گفتیم.

این فهرست نه تنها شامل حیوانات، بلکه پرندگان و خزندگان نیز می شود.

1. جغد
اعتقاد بر این است که جغدها منادی عذاب و در عین حال حامل خردی غیرقابل تصور هستند. جغدها به ما در مورد آنچه در راه است هشدار می دهند – معمولاً چیزی جدی – خوب یا بد. این پرندگان با خدایان و الهه‌های بسیاری مرتبط بوده‌اند، اما یکی از قوی‌ترین پیوندها با آتنا (مینروا)، الهه خرد در یونان باستان است.

هنگامی که جغد ظاهر می شود، باید در مراحل بعدی خود به ویژه مراقب باشیم زیرا سعی می کند ما را برای اتفاقات بعدی آماده کند (لازم نیست چیز بدی باشد، اما مطمئناً بسیار مهم است یا حتی زندگی را تغییر می دهد).

جغدها فال بدشانسی یا منادی عذاب نیستند (ممکن است اگر ببینیم دو جغد در حال دعوا کردن و غر زدن بر سر خانه ای هستند). آنها پیام آوران خبر بزرگ هستند. جغدها پرندگان سلطنتی محسوب می شوند، بنابراین دیدن آنها می تواند نشانه موفقیت باشد.

2. گربه
شما در خیابان راه می روید و به کارهای روزمره خود فکر می کنید، زمانی که به دلایلی گربه ای توجه شما را جلب می کند. شما از باور کردن مهم بودن آن امتناع می‌کنید، اما به دلایلی گربه شما را دنبال می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند تا شما را وادار به چرخش کند.

گربه مظهر شهود است. وقتی از ناکجاآباد و بنا به دلایلی ظاهر می شود و نمی توانید متوجه حرکات عجیب و بامزه او نشوید، نشانه یا نشانه ای است که باید به حرف دل خود گوش دهید.

گربه ها با الهه های قدرتمند و خردمندی مانند باست، فریا و بریجت مرتبط هستند. گربه عجیب نمادی از قدرت های جادویی و معنوی پنهان شما است که اکنون باید به آنها گوش دهید.

رنگ گربه ها نیز مهم است:
گربه سفید: نماد باروری و تغییر در روابط عاشقانه است.
گربه زنجبیلی: نماد سطوح مختلف وجود و سفرهای معنوی است.
گربه سیاه: نمادی از تغییرات در شانس (برای خوب یا بد) و خرد.
گربه سفید: نماد پاکی و خوبی است.
گربه سه کت و شلوار: نشان دهنده لطف و شروع خوب است. آنها خوش شانسی می آورند.

3. آهو
این حیوانات شگفت انگیز جذاب، با شاخ های باشکوه، به الهه ماه آرتمیس (به لاتین – دیانا) تقدیم شده است. اعتقاد بر این بود که آرتمیس آنقدر آنها را دوست داشت که یکی از آنها را به عنوان دوست نزدیک خود نگه داشت. آرتمیس الهه ای تنها بود که دوست داشت در جنگل با حیوانات و درختان مورد علاقه اش تنها باشد.

دیدن آهو نمادی از این است که بهشت ​​می داند شما در چه حالی هستید و باید همچنان با فضل و پاکی و کرامت با این مشکلات روبرو شوید. آهوها حتی هنگام شکار هم سرشان را بالا نگه می دارند. مثل آهو باش بایستید و برای رویارویی با چالش ها بدون از دست دادن زیبایی و قدرت درونی خود آماده باشید. شما یک جنگجوی فوق العاده هستید که می توانید بر مشکلات غلبه کنید.

4. خرگوش
این موجودات کرکی و بازیگوش نماد خود بهار هستند، زیرا پس از زمستان به تعداد زیاد ظاهر می شوند. خرگوش ها به راحتی و سریع تولید مثل می کنند، بنابراین دیدن خرگوش به فال نیک و فراوانی است. آنها عاشق بازی در چمن، حفاری و جستجوی غذای گرانبها هستند.

علاوه بر این، خرگوش ها به عنوان یک نشانه واقعاً خوش شانس در نظر گرفته می شوند. هنگامی که خرگوش از مسیر شما عبور می کند، بخت خوب نزدیک می شود، همه چیز به سمت بهتر شدن می رود و شما باید به بهشت ​​اعتماد کنید.

5. مار
مارها نیز شهرت بسیار بدی دارند زیرا با شیطان و یارانش مرتبط بوده اند. اگرچه به ندرت پیش می آید که مارها منادی جادوی شیطانی باشند، اما معمولاً اینطور نیست. مارها نماد زمین مادر و جادوی طبیعت هستند. در واقع، در یک نقطه، مارها نماد آیین قدیمی بودند.

برخی معتقدند زمانی که سنت پاتریک مارها را از ایرلند بیرون کرد، در واقع مشرکان را از جزیره بیرون کرد. اما لطفاً دفعه بعد که کسی به شما گفت که مارها مخلوقات شیطان هستند، آنچه را که عیسی گفت: “مثل مارها عاقل باشید.” متی 10.16.

دیدن مار یادآور این است که ما انسان ها نیروهای بسیار قدرتمندی را در درون خود پنهان می کنیم. زیرا مادر زمین همه این پدیده های طبیعی قدرتمند را در بر می گیرد. با این حال، ما باید بر احساسات خود مسلط شویم و تمام آن انرژی غریزی را به چیزی واقعاً خلاقانه هدایت کنیم. مارها نمادی از خرد و قدرت بزرگ هستند.

6. مارمولک
مارمولک های محفوظ اما قوی، آرام اما خشن، نماد دنیای رویاها هستند. اگر یک مارمولک توجه شما را به خود جلب کرد، به این معنی است که باید به زمان شب توجه بیشتری داشته باشید، زیرا رویاها می توانند چیز واقعاً شگفت انگیزی را در مورد شما آشکار کنند. سعی کنید سازماندهی بیشتری داشته باشید. یک مجله راه اندازی کنید و شروع به نوشتن داستان رویاهای خود کنید. شما در شرف کشف یک حقیقت بزرگ هستید.

کیمیاگران معتقد بودند که مارمولک ها موجودات بسیار خوش شانسی هستند و ظهور یکی از آنها نویدی بود که کار آنها در مسیر درستی قرار دارد! بنابراین، اگر مارمولک هایی در راه شما باشند، احتمالاً کار شما به برکت قدرت های الهی خواهد رسید.

7.کلاغ
این موجودات به عنوان منادی مرگ و جادوی تاریک شهرت بدی دارند. با این حال، اگرچه ممکن است گاهی اوقات اخبار بدی را به همراه داشته باشند، اما نشان دهنده حقیقت هستند. کلاغ ها در پرنده مقدس توث، خدای بزرگ مصری خرد و جادو. علاوه بر این، کلاغ برای آپولو (خدای خورشید)، هرا (ملکه خدایان) و آسکلپیوس (خدای پزشکی) مقدس است.

دیدن یک کلاغ به این معنی است که حقیقت به زودی برای شما آشکار خواهد شد. قدیمی ها معتقدند که نمی توان به خرد دست یافت مگر اینکه شما مایل به دریافت این اطلاعات باشید. دیدن یک کلاغ تایید الهی است که شما آماده هستید! به زودی چیز بسیار مهمی را یاد خواهید گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *